Klubhuset

Værløse Boldklubs klubhus og cafeteria har åbent hele året rundt i forbindelse med kamp og træning.

Cafeteriaet betjenes næsten udelukkende af frivilligt personale, som sørger for at betjene vore mange medlemmer, gæstende hold samt tilskuere.

Vi har en velassorteret kiosk med både mad og drikkevarer, alt til rimelige priser, ligesom klubhuset også har åbent for diverse arrangementer hele året rundt.

Cafeteriaet har moderne køkkenfaciliteter der gør det muligt at lave mad til mange mennesker, og vi har plads til ca. 50 personer i de lyse, venlige lokaler.

Lånemuligheder:
Værløse Boldklubs klubhus kan udlånes til venner og medlemmer af Værløse Boldklub til barnedåb, konfirmation, bryllup, runde fødselsdage fra 30 år og opefter og familiefester mod betaling. Låneren skal bo i Furesø Kommune, og der må ikke tages entré.
Lejebetingelserne kan du finde her

Salen:
Med plads til ca. 50 personer.

Mødelokale:
Med plads til 15 personer.

Mødelokalet i klubhuset kan udlånes adskildt, 265 kr. pr. time for Virksomheder og private, foreninger 160 kr. pr. time, gratis ved interne arrangementer/kurser ellers 160 kr. pr. time
Hjælp fra personalet ifbm. leje/brug af mødelokale i Klubhuset afregnes herudover time for time.

Hvis du vil låne lokaler i Værløse Boldklub eller har spørgsmål – kontakt:

Værløse Boldklub, lokalebookingen

Kennie Lindholm