Lån af klubhus

Lokalerne kan udlånes til venner og medlemmer af Værløse Boldklub til barnedåb, konfirmation, bryllup, runde fødselsdage fra 30 år og opefter og familiefester mod betaling. Lejeren skal bo i Furesø Kommune, og der må ikke tages entré.

Køkkenet
Der er som hovedregel service til 40 personer. Der er også andet køkkengrej i køkkenet, men du skal selv have viskestykker, karklude, opvaskemiddel og lignende med.

Rygning
Det er ikke tilladt at ryge i klubhuset.

Det koster 1.500 kr. at låne klubhuset til private formål.
Slutrengøring koster 400 kr.
Beløbet faktureres samtidig med de øvrige beløb vedr. lejen. Faktura vil blive fremsendt ca. 1 mdr. før lejedatoen.

Depositum
Sammen med lokalelejen indbetales et depositum på kr. 500,00.
Afbestilling skal ske senest 14 dage inden lejedatoen ellers tilbageholdes kr. 500,00 af depositumet. Hvis der ikke er modregning i depositumet, tilbagebetales det senest otte hverdage efter afholdelse af arrangementet.

Regler for benyttelse af Værløse Boldklubs klubhus.
Støjende adfærd i forbindelse med brug af huset, må ikke finde sted. Af hensyn til naboerne er det ikke tilladt at udøve – eller afspille høj musik. Vinduerne skal holdes lukkede efter kl. 22. Musikken skal skrues ned kl. 01.00 og være slukket kl. 02.00.

Der må ikke bruges fyrværkeri ved leje og lån af klubhuset.

Efter du har lejet Klubhuset, skal huset afleveres i samme stand som det blev modtaget. Det vil sige, at alle borde og stole skal rengøres og stilles på plads. Køkken, toiletter og gulve skal gøres rene, og opvaskemaskinen skal være tømt og rengjort.

Klubhuset skal være forladt senest kl. 8.00 dagen efter lejedatoen.

Du kan bruge klubhuset fra kl. 9.30 på udlejningsdatoen. Det er dit ansvar at behandle klubhuset og inventaret ansvarsfuldt, når du lejer klubhuset. Der må ikke klistres noget op på væggene med tape, sættes tegnestifter og lignende på vægge, karme eller lamper, da det ødelægger malingen. Ved eventuel skade sender vi en regning for reparationerne.

Hvor mange må vi være?
Der kan være 35-40 personer i klubhuset. Borde og stole følger med i lejen af klubhuset

Toiletter
Der et almindelige toilet med håndvask, og et handicap-toilet.

Adgang for handicappede

Generelt er Klubhuset tilgængelig for kørestolsbrugere.

Tidsfrister for udlejning
Alle udlån/udlejninger kan tidligst bestilles 1 år i forvejen og kan aflyses i tilfælde af at Værløse Boldklub har brug for lokalet til f.eks. kurser mv.